Administratie

Naar wat voor vacature ben je op zoek?
Afdeling administratie

Het administratieteam is verantwoordelijk voor alles rondom de cijfers, HR en de receptie. Verder bieden wij collega's ondersteuning op allerlei vlakken.

Wat doen we?

Binnen ons team heeft iedereen een eigen expertise. Zo verzorgt de ene collega de financiële rapportages, terwijl een andere collega verantwoordelijk is voor HR.  Gezamenlijk zorgen we ervoor dat onze financiën goed geregeld zijn, dat alle cijfers kloppen, dat de inkomende en de uitgaande facturen verwerkt worden en dragen we zorg voor de betalingen. Ook de HR-afdeling is onderdeel van de afdeling. Niet iedere collega is met de financiële zaken bezig, ook bezoek ontvangen en telefoontjes uit de hele wereld beantwoorden behoren tot de taken van onze afdeling. Collega's kunnen met allerlei vragen bij ons terecht, van het organiseren van bijeenkomsten tot het regelen van tickets, visa en hotelovernachtingen.

Welke vaardigheden zijn handig als je werkt op de afdeling administratie? 

Binnen de afdeling heeft iedere collega zijn/haar eigen expertise. Daarom zijn de verschillende vaardigheden afhankelijk van de functie.